#GetFitNerd Round 2

oooooooooookej som ni kanske märkt så har det varit rätt dött med inlägg här och användandet av hashtagen #getfitnerd har inte användt flitigt från mitt håll.

Orsakerna är många, dödsfall,extremt mycket stress,migrän, mycket extra jobbande osv osv osv listan kan bli lång. Men nustår jag stadigt på mina fötter igen.

Jag har två gymkort som har varit vilande i allt för många månader så imorgon den 16/6  är det dax att bli seriös igen. (Det är ett datum som har varit bestämt sen ett bra tag innan, så ingen ”efter helgen” panik direkt)

Datumet är perfekt eftersom jag går på semester på midsommarmorgonen och ni vet alla att starten av träning och kost är den värsta innan man kommer igång på banan igen.

Det har varit väldigt tyst från alla på denna blogg, vet dock inte vart alla tog vägen.  Om någon är sugen på att hänga med på Round 2  hojta till!🙂 vi kan alltid peppa varandra.

Kommentera

