Det var länge sedan

Hej bloggen.
Det var en evighet sedan jag skrev här, Jag har dock inget mega positivt att skriva om utan jag har faktiskt misslyckats.

image

Denna bild är en screenshot över hur min vikt har gått det senaste 18 månaderna. Det är något konstigt med mig då jag så fort jag flyttade hem började gå upp i vikt ganska mycket.

NU är det dock ändring på det. NU skall jag ta tag i livet och börja träna igen för det här går inte.

Hoppas allt går bra för er
Med vänliga hälsningar Johan

2 thoughts on “Det var länge sedan

  1. You can do it!🙂

    Hitta något som ger dig motivation till att äta bra och att träna. Ät nyttigt och resultaten kommer ganska snabb.
    Min vikt går också upp och ner men det som ger mig motivation när jag känner att jag slarvat är att tänka på hur bra jag har kännt mig när jag tränat regelbundet och ätit bra.
    Då tänker jag att jag ska fan komma tillbaka och den senaste tiden har det funkat bra.

    Jag vägde 95 kilo när jag tröttnade på att vara fet, att inte orka något och att aldrig kunna köpa nya kläder i vettiga storlekar. Sedan intresserade jag mig mer och mer för kost och träning och nu väger jag 20 kilo mindre och har mycket mer muskler.

    Jag hittade hit då jag sökte efter recept med kvarg så då kan jag tipsa om hur jag gör:
    Istället för godis på kvällen så kan jag blanda 500g kvarg + 1½ dl kaseinpulver med vaniljsmak + vatten och det blir som mjukglass. Gott🙂
    150g lösgodis eller ca750g ”mjukglasskvarg” innehåller båda ca 500kcal men det ena är nästan 100g socker och det andra är nästan 100g protein, jag vet vad jag väljer.

  2. Klarar du! Bara ge sig på att igen, man har inte misslyckats förrns man ger upp. Det är aldrig för sent att ändra på sig!

    / Före detta kraftigt överviktig gamer, nu tävlande triatlet.

Kommentera

