Haaalllllå där muskelknutte, App-tips för gym-Newbie!

Vet ni vilken min bästa träningslåt är?

Fortunate Son –  Creedence clearwater revial .. varje gång jag hör denna så utbriser jag   som är ett av mina favoritspel, speciellt musiken i spelet. Det får mig att vilja kriga ännumer på gymmet.   (gillar även att kriga till age of rage) samt en blandad mix av metal. Hittade även denna mysiga playlisten på spoty  : Battlefield Vietnamn

Jag ska tipsa er om en bra app som jag använder mig av på gymmet varje gång och denna appen har även lärt mig hur jag ska göra övningarna, vad jag ska göra för övningar, samt rätt teknik.   Det är en rätt simpel app egentligen den heter så simpelt som ”complete gym guide”  .   Den ser ut så här :

Image

Så klickar du bara på muskelgruppen du har tänkt träna så får du en hög olika övningar och en text som förklarar hur du utför dessa och det bästa av allt är att appen är gratis, jag köpte dock pro versionen för att jag var så nyfiken.  I pro versionen så kan man blandannat räkna ut hur mycket protein din kropp behöver för att bygga muskler osv.  Se så alla bör ladda ner denna simpla helt gudomliga lilla app.

 

 

Kommentera

