Det tar sån jävla tid att lvla (bygga muskler)!!

Alla vill vi ha snabba resultat på bästa o smidigast sätt, eftersom jag alltid plågar mig till gymmet så onödigt tidigt på morgonen så är det enda som går på  tv´n vid löparlanden TV-shop. Det finns inte något annat program i världen som gör mig så arg,irriterad som tv-shop. 

Där står dom o babblar om någon fjollmaskin som ska få dig iform på en halvtimme o här står jag och kämpar! 

Det finns ingen genväg även om det hade varit jävligt skönt om det fanns någon,  idag på gymmet så kände jag mig så svag men även motiverad när jag ser min ”fula” kropp i gymmets 175 dunderfula speglar. Jag är så trött på att inte se det jag vill se i speglarna, men som alla säger ”det kommer”.   Det är jävligt lätt att endast se de muskulösa killar/tjejjerna på gymmet, jämnföra och *poffpang* självförtroendet i botten igen det gäller att vara fokuserad på sig själv, tävla endast mot dig själv.  

Jag har mig själv att skylla, jag har slavrat med kosten flera gånger.  Nog är jag en väldigt envis person men sockerberoendet är envisare.   Men nu när jag vill ha resultaten mer än någonsin så får det faktiskt vara nog (stackars min sambo som hört detta miljoner ggr). Men JAG GÖR SLUT med dig sockerboven! 

I min kyl har jag just nu  endast bra saker, mycket protein. Det är fan inte alltid gott.. men belöningen kommer till den som kämpar för det. 

Image

2 thoughts on “Det tar sån jävla tid att lvla (bygga muskler)!!

  1. Hejsan, kul bloggide.
    Att bygga muskler tar verkligen tid.
    Läste i ett av dina inlägg att du cyklade i 65 minuter efter ditt styrkepass.
    Om ditt huvudmål är att bygga muskler så skulle jag verkligen skippa konditionsträningen ett tag, eventuellt köra kondition på dom dagarna då du inte styrketränar. Eftersom konditionsträningen har en förmåga att bryta ner musklerna istället för att bygga upp dom. Speciellt efter ett styrkepass.
    Bra att du äter protein🙂
    Lyft tungt och kontrollerat så ska du se att resultaten kommer snabbt!

    • Kul att du hitta hit!🙂 jo jag vet jag är en sån där konditionstönt, svårt att slita mig. Men lägger mer o mer fokus på styrketräningen speciellt nu när man dras med eviga benhinneinflammationer o ingentign hjälper.. suck. 🙂 tack för din kommentar, du kan dina saker!

Kommentera

