Spela Spel På Gymmet = Perfekt Kombo!

Idag gick jag upp 05:30 på min lediga dag efter 6dagars jobbande. Ska det vara så ska de vara. Jag är duktig på att ”plåga” mig själv.
Visst hade de varit skönt att sovit ut och haft en riktig slappar morgon men då får man ingen superhjältekropp.

Idag började jag mitt pass med 15 minuter på löpbandet, sen fokus på armar. Biceps & Triceps med dessa övningar:

Biceps:

  • Hantelcurl
  • Stångcurl
  • Kabelmaskinen biceps-like-a-boss

Triceps:

Efteråt hade jag fortfarande energi kvar och ville inte riktigt gå ifrån gymmet.. Så jag satte mig i roddmaskinen, bläddrade runt i menyerna och hittade ett fisksspel. AAAAAAWWWESOOOOOOOME!!!!!!
Man är en fisk som äter andra fiskar och ju mer du anstänger dig dessto mer poäng får du!
Jobbigt men kul som fan!

Borde finnas fler maskiner för oss gamers där man ”spelar” ett spel med poäng. Tror det skulle locka fler gamers till gymmet!😉

dsc06900

Kommentera

