Ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig…..

Hej!

Det var länge sedan jag skrev något här men kände att det var dags att uppdatera lite. Jag har sedan jag sist skrev failat totalt med träningen och jag har varit tillbaka i sockerberoendet som jag tidigare skrivit om. 

Det var enkelt för mig att träna och äta nyttigt när jag studerade, när jag blev arbetslös i Juni så innebar det att jag inte hade någon struktur då det helt enkelt inte fanns något att göra. 
Nu har jag dock bestämt mig för att försöka ta det på allvar! Inget socker från och med i morgon och försöka röra på sig mer än vad det har blivit den senaste månaderna.

Hoppas det har gått bättre för er andra under sommaren!

Ha en bra dag
Mvh Johan

Kommentera

