Utmaningen……

Det har varit ett tag sedan jag skrev om utmaningen som jag och en kompis har. Den stora anledningen till att jag inte har skrivit så mycket är att förkylningen har gett mig stryk och träningen har fått ligga på vila ett tag nu. Dock så hoppas jag verkligen på att komma igång igen nästa vecka och då hoppas jag även att ryggen min har läkt, glömde kanske säga att jag har skadat ryggen också. Kan säga att utmaningen har muterat in till något mycket större än bara viktnedgång då min rygg har strulat 2 gånger under dessa få veckor vi har varit igång. Dock så har jag nu påbörjat träning för ryggen och gör allt för att starka den för framtida träningen.

Jag har även köpt en ny våg då den andra visade fel med ungefär 3 kg, MÖG!!!! men det är bara att fortsätta och kämpa och vara glad för det lilla som jag har lyckats bli av med under min skada och förkylning. det som har varit lite trevligt under denna tiden är vilja och längtan till gymmet och löparspåret. Detta kommer bara göra mig starkare mentalt och ge mig mer vilja att klara av mitt mål. No Pain No Gain!!

Kommentera

