Hej jag heter träningsvärk.

Nu har jag verkligen kommit igång seriöst med styrketräningen, jag som innan trodde att min löparkropp var hyffsat i trim fick mig en *swiiiiiischoooooooooäääääng* . Jag har aldrig tidigare känt mig så otränad, Jag tränar nästan alla dagar om kroppen tillåter. En till två muskelgrupper = Jag har träningsvärk varje dag. Idag har jag träningsvärk i mina armar som jag tränade i tisdags, då var jag ledig då jag jobbat helgen. Då gick jag upp kl06 gick till gymmet och körde kondition + fokus på magen, senare på kvällen drog jag dit igen för att kötta armarna med världens bästa träningskompis. Som newbie behöver man en träningskompis som kan lära en hantera alla tekniker och ybersvankningsställningar om man nu inte är en naturbegåvning. Vilket jag INTE är.  Det gör sjukt ont i mitt envisa huvud när jag fortfarande inte klarar av att ha mer vikt på övningarna. Jag vill så mycket men musklerna säger ifrån. Musklerna är inte tillräckligt stora än och jag är en svag liten nörd. Men jag ger inte upp. Jag har mitt mål och det ska jag nå.  TACKAR ALLA STARWARS GUDAR FÖR MIN ENVISHET!

så här många är på gymmet klockan 06:30 en torsdag

Det är jag och alla övervakningskameror.

 

Kommentera

