Utmanigen vecka 2….

I går var det invägning för att se vem som hade tagit hem veckan 2 i utmaningen, denna gången var det min vän som slog mig i tävlingen. Dock så har vi haft nörd helg så visst har man ätit och druckit lite väll mycket onyttigheter denna helgen. Peppen har ökat för att vinna vecka 3 och framåt. Då jag snart fyller 30 har jag valt att önska mig löparkläder i 30 års present av min familj. Men redan idag köpte jag lite nya träningskläder som jag ska använda på gymmet som ligger på jobbet. Imorgon klockan 06.30 är det jag som står på en crosstrainer och svettas som en sann tjockis.

Dagens inköp bestod av ett par shorts och en T-shirt av märket Soc och det som jag gillar mest med kläderna är att de andas och förhoppningsvis gör min träning lite lättare och mindre irriterande. Då jag stod där på Stadium och såg alla dessa olika löparkläder och tillbehör blev jag så sjukligt sugen på att shoppa loss ordentligt. Får vänta och se vad familjen kommer ge till mig, men skulle det inte bli löparkläder är det jag som springer ner till Stadium och tokhandlar en massa kläder och tillbehör.

Dags att lägga sig i plankan och sen röra sig mot sängen. Ha en fantastisk vecka och glöm inte att göra något skrämmande.

Kommentera

