Min vecka

Detta är vad jag har gjort denna veckan för att vinna utmaningen och imorgon är det jag som tar ett löparpass till jobbet. Har även lyckats hålla mig ifrån alla godsaker på jobbet som ligger där och lockar mig. Det känns verkligen som att jag kommer klara detta och att inget kan stå i min väg eller äns försöka stoppa mig. Till helgen kommer några vänner ner till Malmö och kör GeeKCoN där vi mer eller mindre kommer spela tv-spel och andra spel hela helgen. Dock kommer jag att sticka ut på ett springpass på söndagen. Hur har eran vecka sett ut?

Kommentera

